اگر به دنبال بهترین افزونه کش رایگان برای وردپرس هستید و می خواهید سرعت سایت وردپرس خود را افزایش دهید به مطالب زیر توجه کنید:

شما به یک افزونه کش نیاز دارید تا سایت شما عقب نماند. وردپرس تعداد زیادی از آنها را در دسترس دارد، اما انتخاب یکی از آنها می تواند یک معما باشد. اما شما نگران نباشید ما برخی از بهترین افزونه های کش رایگان وردپرس را برای شما انتخاب کرده ایم.

افزونه کش چیست و چرا برای سایت وردپرس مفید است؟
افزونه کش برای بهبود سرعت وب سایت شما مفید است. هنگامی که نیاز به افزایش سرعت سایت وردپرس دارید، افزونه کش یک انتخاب عالی است و به طور خلاصه، به کاهش زمان بارگذاری سایت و بهبود عملکرد آن کمک می کند.

هنگامی که از یک سایت بازدید می کنید، تمام چیزی که می بینید صفحه ای پر از عناصر است. اما پشت صحنه اقدامات زیادی برای بارگذاری صفحه صورت میگیرد و تنها پس از اتمام فرآیند، قابل نمایش می شود. به طور خلاصه، یک صفحه برای بارگیری به اطلاعاتی نیاز دارد که از پایگاه داده و بهپایگاه داده ارسال می شود.

به طور خاص، پرس و جوهایی به زبان PHP به پایگاه داده سایت ارسال می شوند. اطلاعات بازیابی شده و به یک صفحه HTML تبدیل می شود که به مرورگر کاربر ارائه می شود.

پس اگر می خواهید سرعت سایت خود را بیشتر کنید افزونه کش ضروری است. همچنین سایت های سریع در موتورهای جستجو بهتر شناخته می شوند و ترافیک بیشتر به معنای تبادل بیشتر است. وب‌سایت‌ها معمولا سرعت بارگذاری پایینی دارند زیرا حاوی محتوای غنی و سنگین هستند.

برای خرید هاست ووردپرس کلیک کنید.

 

1. WP Super Cache

نوژن

 

با WP Super Cache

شروع میکنیم. این یک افزونه کش رایگان و محبوب برای وردپرس است. فقط باید کش را ران کنید و بقیه را به پلاگین بسپارید.

سادگی آن چیزی است که آن را در مقایسه با سایر پلاگین ها برتر می کند. حتی یک فرد مبتدی یا غیر فنی نیز می تواند از آن به درستی استفاده کند. تمام قابلیت‌های کش مورد نیاز مانند فشرده‌سازی GZIP، کش صفحه، پشتیبانی از CDN و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

امکانات:

ذخیره سازی ساده
بازسازی کش
پشتیبانی CDN
حافظه پنهان مرورگر
بررسی های اضافی صفحه اصلی
برای دانلود WP Super Cache کلیک کنید. 

 

 

2. LiteSpeed Cache

NOJHAN

LiteSpeed ​​Cache یکی دیگر از افزونه های کش با رتبه بالا برای وردپرس است که یک کپی تکراری از هر صفحه وب در سایت شما را به صورت محلی ذخیره می کند و هر زمان که درخواستی می آید ارائه می دهد. جدا از حافظه نهان در سطح سرور، مجموعه ای از ویژگی های بهینه سازی نیز دارد.

این افزونه کش از چند سایت وردپرس پشتیبانی می کند و با اکثر افزونه های محبوب مانند WooCommerce، bbPress و Yoast SEO سازگار است. به علاوه، هر دو ویژگی General و LiteSpeed ​​Exclusive را ارائه می دهد.

امکانات:

حافظه پنهان CDN QUIC.cloud رایگان
Object Cache (Memcached/LSMCD/Redis) پشتیبانی+
بهینه سازی تصویر (Lossless/Lossy)
Minify CSS، جاوا اسکریپت و HTML
متغیرهای عکس پاسخگو
برای دانلود LiteSpeed Cache کلیک کنید.