خرید سرور مجازی VPS اقتصادی – تحویل آنی

این نوع سرویس ها مشابه با سرور های اصلی ایران و با همان سخت افزار ها میباشند . تنها تفاوتی که در سرور های اقتصادی قرار دارد شامل مدیریت پهناباند به مشترک میباشد . شایان ذکر است امکان ارتقا به پلن های حرفه ای و بدون محدودیت برای کاربران نوژن محیا میباشد

در سرور مجازی نوژن وی پی اس به دلیل تقسیم کاربران بر روی چند پورت متفاوت در شبکه سرعت بالا را تجربه کنید.
امکان نصب و راه اندازی سرور با هر نوع سیستم عاملی توسط مشترک پس از خرید

 

سرور مجازی ارزان ایران

انتی دیداس نوژنآنتی دیداس، محافظ چند لایه از شبکه سرور شما

نوژن وی پی اس با انجام مجموعه اقدامات امنیتی به منظور حفظ شبکه و منابع در برابر حملات DDOS، روال محافظت چند لایه را روی این سرویس فعال کرده است.

انتی دیداس نوژنارتباط سریع با دنیا

نوژن وی پی اس با اجرای توپولوژی مناسب و بهینه سازی شده در سطح شبکه و استفاده از زیرساخت عالی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌ و پروتکل‌ها، سرعت ارتباطی این سرویس با سرور های خارج از کشور را افزایش داده است.

انتی دیداس نوژنسرویس‌های آنتی تحریم با نوژن وی پی اس

نوژن وی پی اس  توانستـــــــــه است با پیاده سازی زیرساخت لازم برای تمامی سرویس‌های ایران، آنها را به امکان دور زدن تحریم مجهز کند. از این رو شما علاوه بر استفاده از ویژگی‌های سرویس‌های ایران، امکان اتصال به سایت و API های خارجی را نیز دارید.

تهیه فایل پشتیبان

از سرورهای مجازی فایل پشتیبانی تهیه نمی شود . چنانچه از این سرویس ها به عنوان هاستینگ استفاده میکنید و یا اطلاعات مهمی روی سرور ها دارید تهیه فایل پشتیبان به عهده مشتری می باشد