سرور شبیه ساز اندروید

این روز ها بازی های آنلاین و چند نفره بخش مهمی از صنعت بازی‌های اندورید را در بر می‌گیرند. در نسل جدید صنعت گیم، بخش چند نفره بازی‌های ویدیویی بیشتر و بیشتر رشد کرد و میلیون‌ها نفر به صورت آنلاین مشغول به انجام بازی و رقابت با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا هستند. در این میان نرم افزار هایی برای شبیه سازی اندروید در ویندوز توسط برخی کمپانی ها ساخته شدند. نرم افزار های شبیه ساز اندروید قابلیت اجرای بازی های اندروید بر روی ویندوز را فراهم می سازد.

بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید

از بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید میتوان نرم افزار بلواستکس BlueStacks و ممو MEmu و ناکس پلیر NoxPlayer را نام برد.

مموپلی memuplay

تجربه ای استثنایی از بازی های موبایل در رایانه

مموپلی یک نرم افزار قدرتمند شبیه ساز اندروید در رایانه است و  به دلیل عملکرد برتر و پشتیبانی از نسخه های چندگانه اندروید دارای محبوبیت خاصی است. MEmu بیش از ۲۰ زبان دنیا که زبان فارسی نیز جزئی از آن است ، پشتیبانی می کند.

 

نوکس پلیر شبیه ساز اندروید nox player

اجرای نرم افزارهای اندروید بر روی ویندوز و مک

نرم افزاری مفید که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید.

 

بلواستکس bluestacks

پلتفرم شبیه ساز اندروید در رایانه

امروزه، BlueStacks یکی از شناخته شده ترین مارک های فناوری در صنعت جهانی و پلتفرم شبیه ساز اندروید برای رایانه است.