ربات هوش مصنوعی شرکت وی یوزر

نرم افزار کاربر مجازی یک ربات ساز پیشرفته و هوشمند است که قابلیت خودکارسازی امور مختلف نرم افزاری را داراست؛ امور مرتبط با نرم افزارهای ویندوزی، برنامه‌های حسابداری، برنامه اکسل، امور تحت وب (با مرورگرهای کروم و فایرفاکس)، حل کدهای امنیتی کپچا (Captcha) و…

 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای افزایش فالوور اینستاگرام است. همچنین دارای امکاناتی برای افزایش شانس ورود به اکسپلور و رفع مشکلات و باگ‌های پیج شما می‌باشد. ربات های این پکیج دارای تضمین بلاک نـشدن بوده و مورد تایید مشاورین اینستاگرام هستند.

 

این محصول در حقیقت پکیجی شامل ربات های متعدد، آموزش‌ها و ابزارهای لازم برای ارتقاء سئو سایت شما می‌باشد. ربات های این پکیج دارای امکانات بی نظیری برای ایجاد بازدیدهای بی همتا و کاهش بانس ریت هستند. همچنین این پکیج دارای تضمین ۱۰۰% پنالتی نـشدن و ثبت قطعی تک تک بازدیدها در گوگل کنسول و گوگل آنالیتیکس نیز می‌باشد.

 

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد برای ارسال پیام گروهی در واتساپ است که شامل آموزش‌ها و ترفندهای ویژه ریپورت و بلاک نـشدن نیز می‌باشد. ربات های این پکیج امکاناتی برای ارسال عکس، ویدئو، لینک، ایموجی و … به همراه پیام را داشته و می‌توانند از گروه‌های واتساپی، شماره تمام اعضاء را استخراج نمایند.

 

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد برای ارسال پیام انبوه و تبلیغات در تلگرام است که شامل آموزش‌ها و ترفندهای ویژه بلاک نـشدن نیز می‌باشد. ربات های این پکیج امکاناتی برای ارسال عکس، ویدئو، لینک و…

 

این محصول در حقیقت پکیجی از ربات های متعدد است که می‌توانند از سایت های مختلف اطلاعات افراد و آگهی ها را استخراج کنند.
لیست سایت های مورد پشتیبانی:
Divar.ir | Sheypoor.com | dast2.com | tsetmc.ir | bama.ir | javanelec.com | rahnama.com | shahreketabonline.com

 

همکاری مستقیم شرکت تجارت الکترونیک نوژن پردازش با شرکت ربات مجازی وی یوزر . شما میتوانید با خرید سرور مجازی ربات های شرکت وی یوزر از ربات های این شرکت به صورت شبانه روزی و بدون ایست ربات استفاده نمایید . دلیل استفاده از سرور های مجازی برای این دسته از ربات ها روشن بودن شبانه روزی سرور ها و عدم ایست ربات میباشد .