سرور مجازی لهستان

مهم ترین مزیت سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی:

مهم ترین مزیت هزینه کم سرور مجازی لهستان نسبت به سرور اختصاصی می باشد و هزینه شما به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

تجارت الکترونیک نوژن پردازش اولین و بزرگترین ارائه دهنده سرورهای مجازی و اختصاصی از کشور لهستان می باشد.

تجارت الکترونیک نوژن پردازش پیش رو در ارائه سرورهای سرور مجازی لهستان بوده و شما عزیزان با قیمت کمتری نسبت به مابقی شرکت های مشابه می توانید این سرورها را از ما تهیه کنید.

ویژگی های سرور مجازی لهستان :

سرور های مجازی با منابع کاملا اختصاصی ارائه میگردند.
دسترسی به سرور های مجازی بدون محدودیت و روت میباشد.
سرور های مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه میگردند.
امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرور های ویندوز موجود میباشد.
امکان ارائه سیستم عامل های مختلف.
تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
ترافیک نامحدود سرورها

  سرور مجازی هلند با تحویل فوری

سرور مجازی لهستان ، از کشور لهستان Poland و پایتخت ان شهر ورشو ارائه می گردد

یا معادل انگلیسی Virtual Private Server که به اختصاصی VPS نیز گفته می شود در واقع ماشین های مجازی ای می باشند که بر روی سرورهای اختصاصی توسط مجازی سازها پشتیبانی می شوند.

سرورهای اختصاصی با توجه به پلن و مقادیر مصرفی دارای منابع از جمله هارد ، رم و سی پی یو می باشد کهه توسط سرور قابل استفاده می باشد.

از سرورهای مجازی کشور لهستان استفاده های زیادی می شود و به دلیل قیمت مناسب بودن و سخت افزار با کیفیت و هارد سرور SSD NVME مناسب برای تمامی کارها از جمله میزبانی وب ، میزبانی اپلیکیشن ، پرداخت ها ، بورس ، رمز ارزها ، گیمینگ ، کاهش پینگ ، ران کردن پروژه ها ، نگهداری و ذخیره و پردازش داده ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در تمامی پلن ها پشتیبانی ۲۴ ساعته تیکتینگ تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل و قابلیت ارتقا پلن در هر زمانی در تمامی پلن ها فعال و میسر می باشد

تمامی سیستم عامل های ویندوزی لینوکسی و … نیز ارائه می گردد

تحویل این سرویس ها فوری و آنی می باشد

به جرعت و یا به جرائت می توانیم اعلام کنیم که نگار نوین تنها ارائه دهنده سرورهای لهستان در ایران و سرتا سر دنیا می باشد این سرورها از نوع ابری و تکنولوژی رایانش ابری می باشد و کلیه سیستم عامل در انواع اقسام مختلف و ورژن های متفاوت بدون هیچگونه محدودیتی بر روی این سرورها به شما عزیزان ارائه می گردد

سرور مجازی لهستان به صورت منحصر به فرد عمل می کنند و هر وی پی اس بر روی سرور اختصاصی به صورت مستقل از هم عمل می کنند و هر تعداد وی پی اس هایی که بر روی سرور اختصاصی وجود دارد هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند از همین رو سرورهای مجازی با سیستم عامل های مختلف و متفاوت نصب و کانفیگ می گردد.

سرور-مجازی-لهستان