لایسنس اشتراکی - بدون تحریم
با هزینه ای بسیار پایین تر از لایسنس اورجینال ، لایسنس مورد نیاز خود را تهیه کنید . در این سیستم شما هیچ نگرانی از تحریم ها نخواهید داشت و با خیالی آسوده خواهید توانست در سرور های ایران از لایسنس های مورد نیاز خود استفاده نمایید.
این لایسنس ها دقیقا همانند لایسنس های اصلی هستند و هیچ تفاوتی در کیفیت و امکانات و حتی در بروزرسانی ندارند. شما با یک هزینه راه اندازی معقول…
علت پیشنهاد لایسنس اشتراکی چیست ؟

 

شما با خرید لایسنس اشتراکی ، دقیقا همان لایسنس اورجینال را دریافت میکنید و هیچ تفاوتی بین لایسنس اورجینال و اشتراکی وجود ندارد . تمام لایسنس های اشتراکی همانند لایسنس اصلی قابلیت بروزرسانی به آخرین نسخه موجود را دارند و همچنین امکان نصب آسان آنها فراهم است . همچنین لایسنس اشتراکی علاوه بر دارا بودن پایداری بسیار بالا ، مشکلات تحریمی همچون نصب نشدن برروی سرور های ایران را ندارد و شما به راحتی میتوانید برروی سرور های داخل ایران این لایسنس ها را نصب کرده و از نرم افزارهای مدنظر خود به راحتی استفاده کنید.

لایسنس اشتراکی
لایسنس اشتراکی سی پنل
چرا لایسنس اشتراکی ؟

 

این روز ها دو مشکل اساسی پیش روی تمام مدیران سرور ها و شرکت های هاستینگ قرار دارد که اولی قیمت بسیار بالای ارز و دومی مشکل تحریم می باشد . در لایسنس اشتراکی ، هر دوی این مشکلات به صورت کامل رفع شده است و شما بدون هیچ نگرانی از افزایش قیمت ارز و بدون نگرانی از مشکلات تحریم و مسدود شدن لایسنس و سرور ، میتوانید با خیالی آسوده از لایسنس اشتراکی استفاده کنید.سابین سرور با ارائه لایسنس اشتراکی با قیمتی مقرون به صرفه بهمراه پشتیبانی ۲۴ ساعته به شما اطمینان خاطر میدهد که هیچ یک از مشکلات مرتبط با تحریم و افزایش بسیار بالای قیمت ارز را در لایسنس اشتراکی نخواهید داشت.

این لایسنس ها برای چه کسانی پیشنهاد می شود ؟

 

تمام مدیران سرور هایی که نیازمند استفاده از نرم افزارهای دارای لایسنس می باشند . مانند سرور هایی با کنترل پنل دایرکت ادمین یا سی پنل و وب سرور لایت اسپید ، که همگی برای استفاده نیازمند لایسنس برای فعال شدن می باشند . ما در سابین سرور لایسنس اشتراکی تمام این سرویس ها را با کیفیت بسیار بالا به شما ارائه میدهیم تا بتوانید بدون نگرانی از تحریم شدن و مسدود شدن لایسنس و بدون نگرانی از افزایش قیمت لایسنس به دلیل افزایش قیمت بسیار بالای ارز از کنترل پنل ها و وب سرور های مدنظر خود استفاده کنید.

خرید لایسنس دایرکت ادمین