سرور-مجازی-لهستان
خرید سرور مجازی اکراین پورت 10 گیگ

سرور مجازی اوکراین

با خرید سرور مجازی اوکراین. در واقع،یک سرور مجازی ارزان با سرعت بالا به دست خواهید آورد. گروه‌های مختلفی از افراد نظیر فریلنسرها، وب‌مسترها و تریدرها می‌توانند برای خرید VPS اوکراین اقدام کنند تا از مزایای یک IP استاتیک با لوکیشن کیف بهره‌مند شوند. سرور مجازی اوکراین شما را قادر می‌کند بدون کوچک‌ترین نگرانی بابت امنیت و حفاظت از اطلاعات خود، مانند یک شهروند اوکراینی از تمامی خدماتی که نیاز دارید، استفاده کنید. این خدمات، می‌توانند شامل استفاده از سرویس گوگل ادز، پی پال و سایر اموری که به IP کشوری به غیر از ایران نیاز دارند، باشند.

ویژگی های سرور مجازی اوکراین

سرور های مجازی اوکراین مجهز به هارد SSD هستند، که باعث افزایش کیفیت، سرعت و کارایی سرور های مجازی می شود . VPS اوکراین دارای پلن های متنوعی هست که شما میتوانید براساس نیاز خود آن را انتخاب کنید. سرور مجازی اوکراین ایده آل برای میزبانی از سرورهای وب، پایگاه های داده و استفاده به عنوان سرور مجازی اوکراین در بایننس و ترید هستند که میتوانید از آن به عنوان آی پی ثابت اوکراین برای بایننس و دیگر صرافی ها استفاده کنید. شما می توانید به راحتی میتوانید سرور مجازی اوکراین را سفارش دهید و همچنین شما با خرید سرور مجازی اوکراین به پورت 10Gbps دسترسی خواهید داشت.

چه سیستم عامل ها و کانفیگ هایی در سرور مجازی اوکراین قابل ارائه است؟

در سرور مجازی اوکراین فقط سیستم عامل های ویندوز و لینوکس قابل نصب می باشد و درصورت نیاز، برخی کانفیگ ها به صورت رایگان کانفیگ خواهد شد.

خرید سرور مجازی فرانسه